Leuk idee!!
Dat is zeker luxe Kees. Ik kom wel eens op het scheepvaart en transport college in Rotterdam en ook daar is in de grote zaal Crestron verwerkt, 1 screen in het katheder en 1 in de regie. Echter als er andere dingen nodig zijn moeten we altijd apparatuur bij huren omdat op het Yamaha mainframe wat door de crestron gestuurd wordt geen mogelijkheid is om extra spullen aan te sluiten. Inmiddels hebben we het nu zo aangepast dat we kunnen schakelen en de eindtrappen en de projectoren met externe apparatuur aan kunnen sturen.
Hier een paar foto'tjes van de regieruimte met op de eerste de crestron zichtbaar en op de 2e wat we er van zoals extra bij zetten. (let niet op de kwaliteit, is met een mobieltje gefotografeerd)

Hier een paar foto'tjes van de regieruimte met op de eerste de crestron zichtbaar en op de 2e wat we er van zoals extra bij zetten. (let niet op de kwaliteit, is met een mobieltje gefotografeerd)

@Kees: Mmm dat ziet er allemaal professioneel uit!
Bij ons in het ziekenhuis hebben we alleen een vierkante doos met knopjes voor de 2 microfoons die erop passen...
En ze hebben ook een beamer voor aansluiting van een PC of laptop maar dan houdt het multimediageweld wel op...
In een andere lokatie hebben ze overigens wel een meer geavanceerd conferentiesysteem waarbij ze zelfs met anderen in beeld op afstand kunnen vergaderen. Maar het geluid schijnt zwaar slecht te zijn.
Helaas mag ik me daar niet mee bemoeien...

Bij ons in het ziekenhuis hebben we alleen een vierkante doos met knopjes voor de 2 microfoons die erop passen...
En ze hebben ook een beamer voor aansluiting van een PC of laptop maar dan houdt het multimediageweld wel op...
In een andere lokatie hebben ze overigens wel een meer geavanceerd conferentiesysteem waarbij ze zelfs met anderen in beeld op afstand kunnen vergaderen. Maar het geluid schijnt zwaar slecht te zijn.
Helaas mag ik me daar niet mee bemoeien...

En zie dan maar eens geluid te krijgen uit zo'n digitale doos hahahahaha, ik ken het. Toen ik nog bij mijn vorige werkgever werkte had ik een gelijksoortig voorvalletje. We hadden net 3 dagen een O2r binnen komt mijn baas doodleuk aanlopen met de mededeling dat er de volgende dag een rockbandje een demo wilde komen maken.....pffffff
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2261 Weergaves
-
Laatste bericht door cyberneticorganism
-
- 8 Reacties