Hoi,
Allereerst mezelf even voorstellen, ik ben dj Ruud, 58 jaar en ik draai al jaren met Sam en momenteel met Sam versie 4.2.2 via Soundcast. En geheel probleemloos (tot nu toe)
Ik heb sinds kort een Behringer DX 1000 mengpaneel (Zie bijlage)
Nu wilde ik dat mengpaneel gaan aansluiten en uitproberen, maar ik heb geen idee wat de consequenties zijn, gaat Sam gewoon werken, vallen er functies weg, moet Sam compleet opnieuw worden ingesteld enzo enzo.
Misschien een totaal overbodige of zelfs domme vraag maar ik wil graag zekerheid voor ik ergens aan begin dus hoor ik graag of en hoe het dan gaat werken.
Alvast bedankt voor het geduld om dit bericht te lezen, groet Ruud
Sam 4.2.2 met Behringer DX 1000 mengpaneel
Sam 4.2.2 met Behringer DX 1000 mengpaneel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Wout
- Beheerder
- SAM-versie: 2019.3
- Database: MariaDB
- Windows: 11
- Contacteer:
Re: Sam 4.2.2 met Behringer DX 1000 mengpaneel
SAM zal gewoon werken zonder probleem.
Je kan via voiceFX, mits je je mengpaneel aansluit op je computer in SAM presenteren.
Daar zit wel een kleine vertraging op in het geluid.
Je kan via voiceFX, mits je je mengpaneel aansluit op je computer in SAM presenteren.
Daar zit wel een kleine vertraging op in het geluid.
Re: Sam 4.2.2 met Behringer DX 1000 mengpaneel
Dank je wel Wout voor de wel erg snelle reactie. Bedoel je met vertraging in het geluid het gehele spectrum, zowel muziek als de microfoon die vertraagd worden weergegeven, maar verder werkt Sam zoals het altijd werkt maar bedien ik niet meer via de deck A en deck B en de microfoon in Sam maar bedien ik alles via mijn mengpaneel en dat komt, als geheel, iets vertraagd door?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1253 Weergaves
-
Laatste bericht door Don Juan